Alla inlägg under november 2011

Av Lilla Jag - 18 november 2011 12:12

Ja herre jisses är nog allt jag kan säga.

Kroppen funkar inte som den ska.

Märks väldigt tydligt nu då det är så konstigt väder,blir mer värk i händer och armbågar.

Jobbar som en gnu just nu då jag va sjuk så mkt förra månaden så jag har lite extra pengar att betala de räkningar jag ej kan betala denna månad.

Alltid kul att allt ska handla om pengar eller hur??


Var förbi Elkedjan i dag då de annonserat ut att de har en Muffin maker och dessutom på rea men blev enormt besviken för inte hade dom nån sådan inte.

Jag som sparat å gnetat,pantat burkar osv för att få ihop de 300 kronorna den kostade på rea.

Tänkte den kunde varit ett bra tillskott då de gäller göra fikat till cancerfesten.


Hade en om inte så ovanlig incedent på jobbet härom kvällen.

Skulle göra mej redo att åka hem och höll på klä på mej.

Helt plötsligt så kom jag inte ihåg hur man tar på sej halsduken.

Jag försöker och försöker men inget funkar,jag blir frustrerad och börjar gråta.

Känns precis som om jag står på sidan om min kropp och betraktar mej själv.

Inget funkar.

Sådana saker händer alldeles för ofta numera.

Känns ju tryggt då att man ska ta hand om andra då man inte kan ta hand om sej själv.

Bli ju rent utav farligt.


Nästa grej är att ja satt på toa en kväll,även de innan ja skulle hem från jobbet och kollade ner på golvet,vilket helt plötsligt gick i vågor.

En mycket äcklig känsla måste jag säga.

Ingen aning om vad de beror på dock.


Har varit väldigt ont om sömn med och då jag får sova har jag konstiga drömmar.

Oftas om andar,spöken som jag skall fixa på något sätt.

Släkt och vänner som gått bort som besöker och pratar med mej.

Dock så får jag inte besök av den vän jag helst skulle vilja byta några ord med i nuläget då jag saknar honom enormt.

Var 5 år sedan du lämnade oss den 12/11   

Minns de flesta drömmarna ännu.

Vet dock inte vad de betyder.

Vissa gör mej dock väldigt tillfreds medans andra skrämmer mej.


"Jag är ledsen min vän att du miste jobbet som du sa du trivdes så otroligt bra med men du kanske skulle varit trevligare mot kunder och övrig personal."

Av Lilla Jag - 10 november 2011 10:57

Så har man varit både i Norrbotten och i Småland sedan senaste inlägget.

Norrbotten var trevligt,träffade vänner kollade på huset,åhh detta hus är så förälskad kan jag säga.

Kollas en hel del möjligheter för närvarande så får vi se hur det blir.

Hann dock inte träffa alla som jag hoppats på men de blir fler gånger.


Småland var trevligt men jisses vilken resa ner.

Gpsen visade fel som vanligt,tur man hittar själv ner till sala i alla fall.

Fick med mej en bok men den tog slut rätt fort men den fördrev ju tiden en stund i alla fall.

Sen så fick jag några samtal och de var trevligt det med.

Helgen där nere var trevlig,fick träffa flera goda vänner som jag inte sett sedan i somras.

Blev även bekant med nytt folk som även de bor långt ner tyvärr men går ju alltid höras ändå.

Måste ju även säga att fredagens tävling gick mycket bättre än söndagens men söndagen var trevligare ändå på något sätt.

Kanske för att mycket folk från klubben var där.

Resan hem blev inte lika lång då gpsen hittade helt otroligt rätt.

Blev dock en del uppehåll pga olyckor,vägarbetan,kisspauser osv så var hemma rätt sent.

Men framför allt välbehållna de är viktigast.


Ovido - Quiz & Flashcards