Alla inlägg under augusti 2013

Av Lilla Jag - 14 augusti 2013 15:12

Att jag är trasig råder det väl inga tvivel på.
Och till de kan jag skänka ett tack till två av de som ja trodde var mina bästa vänner.
Sen några mindre incidenter som även de bidragit.
Helt tappat tron på mänskligheten Lindrigt sagt.
Finns verkligen ingen gnista kvar what so ever och jag får inte ihop pusslet hur jag än försöker.
Så planerandet och förberedelserna går vidare.
Har gett ett löfte å det kommer jag hålla men efter de finns inga garantier.
De som behöver de kommer att bli informerade då allt är klart.


Sänder dock ett stort tack till en kär vän dom visat sig vara en klippa då alla andra svikit.
Är glad att jag fick prata av mej lite och oerhört tacksam för att du är min vän C.
Tack för det ljus i mörkret du gav mej även om de bara var för en kväll denna gång.

Ovido - Quiz & Flashcards