Alla inlägg under juni 2012

Av Lilla Jag - 12 juni 2012 10:28

Här flyter dagen på i sin gilla gång.

Antingen så jobbar jag eller så sorterar jag och städar hemma.

Helt sjukt hur mycket saker man har egentligen som bara ligger.

Va dock till stan i går och gjorde lite ärenden.

Köpte nya sängkläder så ja kan rensa även i de skåpet.

Skatten ha ju kommit men som vanligt går den till sånt man ej tänkt,i detta fall så blev de mest till räkningar jag låg efter med.

Är ju skönt å få bort dem med visserligen.

Snart så är det midsommar och innan dess tänkte jag va färdig med det mesta här.

Både sorteringen och tapetseringen.

Jobbar hårt på de i alla fall.

Men som sagt nobody is perfect.....även om vissa tror det.

Såg att ja nog måste klippa gräsmattan med snart,få väl åka å köpa bränsle i dag.

Har ju en del läxa att läsa med men de lär jag väl hinna då jag ligger i tältet i Finland.

Ska dit och tävla med dogsen.


Så min vän jag hoppas du hade en trevlig kväll på stan i fredags.Det såg då onekligen ut som det i alla fall.

Jag hoppas att du en dag skall uppskatta allt jag gjort för dej och att du skall komma till insikt att du är en del av problemet med.

Allt är inte guld som glimmar.

 

Av Lilla Jag - 4 juni 2012 11:08

Tja de va mycket nu som inte blev som det var tänkt kan jag ju säga.

Men man får ta och göra det bästa av situationen helt enkelt.

Undrar när du skall se din egen del i det hela??

Ovido - Quiz & Flashcards