Alla inlägg under juli 2012

Av Lilla Jag - 26 juli 2012 21:21

I bland så hatar jag dej verkligen...  

Hatar dej för att du lämnade mej..

Men samtidigt så kommer jag alltid att älska dej...  

Älska dej för att du alltid fanns där då jag behövde,

alltid lyssnade på mej,

alltid var glad och förstående,

som gav mej kramar och leenden då ja som mest behövde det.

Vissa dagar är tyngre än andra och i dag är en sådan dag.

Haft alldeles för mycket tid att tänka i dag.

Skulle så gärna vilja återse dej om så för en kort stund 

men vet ju att de inte är möjligt.

Satan rent ut sagt vad jag saknar dej  

Av Lilla Jag - 11 juli 2012 18:26

Ja vad händer??

Inte mkt ha fått jobba en massa övertid i veckan då vi igen är kort om folk.

Gör visserligen inte så mkt för ja behöver pengarna till bilen samt de håller hjärnan sysselsatt.

Man hinner inte tänka så mkt.

Har dock ont i magen å e ledsen men de som inte dödar de härdar säger de ju.

I helgen är det tävling igen och nästa vecka semester som även den avslutas med tävling.

Får hoppas de två går vägen,skulle va skönt så e man klar för i år.


Längtar dock sjukt mkt upp till norr och mina vänner där men då de fortfarande ej svaras därifrån så e de väl liten risk att man e välkommen.  


Annars så e ja nervös inför fredagens bak uppdrag.

Har aldrig gjort sånt stort projekt förr men jag tror jag är ganska väl föreredd.

Blir dock en del piller och alla somkänner mej vet ju vad jag tycker om piller göra.


"Svårt att prata med någon då ingen lyssnar"



Av Lilla Jag - 9 juli 2012 10:59

Ja det är ett faktum jag är en idiot....  

På allt för många plan.  


Inte mycket har hänt sedan sist.

Hann med en del av de som skulle vara gjort innan midsommar men tapetseringen lyser ännu med sin frånvaro.

Midsommar blev inte riktigt som det var tänkt då SJ åter igen ställde till det.

Vi var många som var besvikna kan jag lova.

Men bara att ta nya tag.


Har varit till Finland och till Gällivare.

Finland bjöd på massor av mygg,hårt grus,trist domare och en del regn så de hade jag helt enkelt kunnat vara utan.

Även gällivare bjöd på regn men trivdes betydligt bättre där då jag fick besöka en av mina bästa vänner som jag ser det.

En person som är otroligt viktig i mitt liv på många sätt. 

 Eller man kanske kan säga att de är två personer där som e viktiga för mej.

Hade ett otroligt trevligt dygn även om de va hyfsat tungt att ta sej upp på morgonen efter så få timmars sömn.

För att inte tala om att ta farväl senare på em de va lika tungt som vanligt.

Blir inte bättre av att ha en överarbetande hjärna heller eller av att bli ignorerad.

Får jag så ska jag åka upp snart igen.Men det är inte ett beslut jag kan ta.


Har fått höra att jag oftast skriver saker i stället för att prata om dem och de kan nog stämma.

Tror det alltid varit så men å andra sidan är det ju svårt att prata med någon om man inte får någon form av respons.

Man lägger som av då.

De hela är en komplicerad situation men den går att lösa om bara viljan finnes.

Har haft lite svårt att sova på slutet pga för mycket tankar tror jag.

Men har dock lyckats bearbeta en hel del pga den hjälp jag fått.

Svartsjuk kan jag ibland vara fortfarande men långt i från lika mycket som förr och det blir bättre och bättre.


Just nu så längtar jag efter många saker och vissa personer men framförallt en riktig fylla.

Brukar sällan längta efter de men då många tar spriten som tillflykt kanske man borde prova på det.

Kanske de är en befrielse?


Så min kära vän och RP det är bara att inse att du är en av dem som står mej närmast i mina ögon.

De gör onekligen ont att se dej inte må bra och ännu ondare då du inte pratar med mej om det.

Vi har ju alltid kunnat prata om allt.

Jag är fortfarande på din sida,glöm inte det.

Du vet vad jag sagt och du vet var jag finns,saknar dej.


Ovido - Quiz & Flashcards