Alla inlägg under oktober 2013

Av Lilla Jag - 29 oktober 2013 13:54

Hemma igen men mycket att tänka på.
Hade en väldigt trevlig helg jag gärna gör om.
Få dock lite blandade signaler efteråt men kanske löser sig.
Kanske jag missuppfattat de hela??

Av Lilla Jag - 25 oktober 2013 09:46

Mycket bearbetning och förändringar har gjort den senaste tiden och det går framåt.

Visst så finns tankarna och känslorna kvar och poppar upp då och då.

Tar helt enkelt en dag i taget just nu så ser vi var det leder i slutändan.

Ger inga som helst löften på något.


Har bytt hus på jobbet och trivs väldigt bra där med brudarna.

Jag som brukar ha svårt för tjejer är väldigt förvånad att de funkar så pass bra som de gör.

Fast de e klart vi är väldigt lika och har kul ihop samt är ärliga med både beröm och brister så kanske därför.


Sitter just nu i mitt älskade norrbotten och myser när jag ser snön falla utanför fönstret.

Har ju privilegiet att få hälsa på en av mina alldra bästa vänner.

Trivs väldigt bra här.

Visst även vi har haft våra duster och vi är inte enig om allt men jag skulle inte vilja byta bort han för allt i världen.

Är trevligt att få umgås och skratta lite igen.

Skulle bara få va oftare som vi ses.


När jag kommer hem igen ska jag försöka ta mej mod att åka förbi och hälsa på dej J.

Det är snart  8 år sedan du lämnade oss och jag har inte haft kraft att besöka dej ännu men känner nu att det börjar bli dags.

Är inte helt hundra att jag kommer att klara av det men ska göra ett försök i alla fall.





Ovido - Quiz & Flashcards