Alla inlägg under augusti 2011

Av Lilla Jag - 29 augusti 2011 12:38

Tycker det är helt underbart när en person säger att den aldrig läser bloggar men sen kommenterar allt man skriver  

Tillängnar även denna låt till samma person som sist:

Av Lilla Jag - 25 augusti 2011 10:49

Ja vad säger man???

Låten tillängnad till en speciell person,du vet vem du är....

Av Lilla Jag - 21 augusti 2011 15:52

Ja vad ska man säga??

Lögnerna bara ökar....

Om du nu är lycklig med din "nya" så var då smart och ljug inte och utnyttja henne inte,de slår bara tillbaka på dej.

Sjukaste är dock att jag bryr mej om dej än och försökte hjälpa dej,tills de uppdagades att du ljugit åter igen.

Lär mej nog aldrig verkar det som.



Tar en dag i taget för tillfälelt och försöker överleva.

Kämpar på och hoppas att ej få fler anfall.

Sen så undrar jag lite är de så konstigt man vill känna sej behövd,älskad och åtrådd??

Tycker inte jag kan jag ju säga.

Tolkar nog in för mycket i det mesta igen men tycker jag blir dissad i stort sett överallt inom allt.

Av Lilla Jag - 8 augusti 2011 10:17

Regn i dag igen...

Perfekt mysväder med andra ord,synd bara man inte har nån att mysa med.

Klurar på om man ska ta å gå igenom garderoben i dag kanske och rensa lite.

Skadar ju inte så man hittar de man vill ha då man ska bort.

Blir ju en resa neröver till helgen.

Har dock kläder i min garderob som tillhör andra men då denne har "flyttat" så vet jag inte var jag ska lämna kläderna.

Personen i fråga kan ju höra av sej på nåt sätt så får den igen kläderna om så önskas.


Är inte lika nere för tillfället då jag haft en rätt trevlig helg men hundra på topp är det inte.

Går åt rätt håll i alla fall hoppas jag.

Börjar få lite ordning på huset i alla fall men de e mycket kvar att rensa ut ännu innan de blir som jag vill.


Måste även sätta mej ner å kolla när jag kan planera in de kurser som efterfrågats.

2-3 helger är det tänkt så får väl se om ja hittar så pass men de ska nog lösa sej.

Av Lilla Jag - 3 augusti 2011 09:27

Så där ja....

Vaknade upp i morse till den sista spiken i kistan.

Vad är det lönt man ens försöker??

Allt går ändå fel,spela inte så stor roll vad man gör.

Till en viss gräns så gör man de som krävs av en fast man mår dåligt men till slut så orkar man verkligen inte mer.

Var hyfsat glad då jag gick i säng men under nattens oroliga sömn så byttes de ut rätt fort.

Tack för den.

Bli så otroligt bra då man börjar lyssna på andra människor och inte tänker själv.

Kan man inte reda ut sina egna saker utan måste gå å prata med alla om sitt liv och problem så får man också åsikter som gör at tman börjar klura på fel saker.

Tänk på de nästa gång du pratar bredvid mun.

Ja de finns inte så mkt annat att göra,lika bra att ge upp,låta världen bli en bättre plats.

Av Lilla Jag - 2 augusti 2011 10:18

Jag är så sjukt jävla besviken för tillfället.

Dels på mej själv för att jag alltid ska trampa i klaveret och förstöra allt.

Att jag ska överanalysera allt och jaga upp mej själv.


Dels för att den person jag litat på i nio år och som svor aldrig skulle ljuga för mej har ljugit så det bara stod härliga till.

Som ljugit för mej  och utnyttjat mej till den milda grad och jag svalde nästan allt.

Började kolla runt i fall jag på något sätt kunde hjälpa till och lösa situationen då jag led väldigt med min vän och då uppdagades allt.

Varför inte vara ärlig i stället,erkänna och be om hjälp??

Jag erkände då jag ljög.

Jag hade gjort vad jag kunnat för att hjälpa denna person då den betyder så mkt för mej.

Tog otroligt hårt på mej.

Problemet är att skulle denna person höra av sej igen så skulle jag nog försöka hjälpa ändå.


Mår piss just nu men de är väl mitt straff gissar jag.


Jobbigt då man inte har någon att prata med då de gäller allt men man får försöka skriva av sej och lösa det så.

Ovido - Quiz & Flashcards