Direktlänk till inlägg 4 februari 2018

Livets utmaningar...

Av Lilla Jag - 4 februari 2018 13:49

Det tar väldigt på krafterna att vara den duktiga jämt.
Kämpa på och fixa allt inom alla områden och aldrig ha tiden eller pengarna att göra något för sej själv.
Värken man måste utstå var dag hjälper inte till heller.
Den ökar markant dag för dag, mest i mina händer.
Vilket också märks på nätterna då värken bitvis hindrar en från sömn.
Men man biter ihop och kämpar på och gör det som måste göras ändå.
Oftast utan uppskattning men så är livets lott.
Man ler och fortsätter för att underlätta för sin omgivning.
Det är helt enkelt livets lott man fått så man får kämpa vidare.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lilla Jag - 15 juli 2019 15:55


Idag är det din födelsedag. Du skulle blivit 49 år. Men du valde att lämna mej alldeles för tidigt. Saknar dej så det gör ont. Gråter nästan dagligen och min högsta önskan är att du kommer och hämtar mej och tar mej med så vi kan vara tillsamman...

Av Lilla Jag - 26 januari 2019 10:33


I går kväll nåddes jag av beskedet om att du lämnat oss för gott. Tyvärr fick jag beskedet så sent att jag inte fick möjlighet att vara med på begravningen och ta farväl av dej. Förstår inte varför du inte hörde av dej, du vet ju att jag alltid stä...

Av Lilla Jag - 9 januari 2019 16:47

Så här jul och nyår passerat. Julveckan spenderades på jobbet och tiden efter de i sängen med den värsta influensa jag upplevt i mitt liv. Och pga mitt låga blodtryck som blir ännu lägre då jag blir sjuk så var sängläge eller soffläge de enda som g...

Av Lilla Jag - 24 oktober 2018 00:38


Så här man blivit ytterligare ett år äldre. Födelsedagen va dock som alla andra dagar, ingen uppvaktning alls. Men hade inte direkt förväntat mej de heller. Har man inga vänner samt en familj som inte bryr sej så blir det ju så. Är inte mkt som...

Av Lilla Jag - 17 juli 2018 01:33

Har fått höra att jag tydligen är väldigt disträ numera. De har aldrig slagit er in att jag är slutkörd och helt enkelt bara totalt gett upp? Men de e lugnt fortsätt prata bakom ryggen på mej ni, de är ju de ni gör bäst. Och glöm för sjutton inte ...

Ovido - Quiz & Flashcards