Alla inlägg under september 2015

Av Lilla Jag - 27 september 2015 01:55

Ja då är man tillbaka på nattjobbet igen.

Genomlidit en natt och är på natt två av tre nu.

Tur man ha energidrycker att inta även om de inte ger så mkt effekt.

Sen ledigvecka igen.

Hoppas de e bra väder då så man kan ta sej ut i skogen.

Känner de behövs även om man inte hittar de man hoppats på där ute.

Skulle dock va tryggare om man hade sällskap nu då de är brunsten.

Men men de e ju inte hela världen om man försvinner.

32 dar kvar nu till en liten roadtrip.

Ska bli trevligt med lite omväxling även om jag inte har så stora förväntningar på att få resultat men man måste ju pröva.

Ska försöka släpa mej in på kemlabb på måndag morgon då ja slutat för att lyckas ta de där proverna ja fått remiss på.

Känns bara så drygt.

Kommer ju inte direkt ge några svar ändå.

Ska fasen i mej åka och träna med i veckan och ska då dessutom öka antalet pass per vecka och förhoppningsvis på så sätt bygga fortare.

Och med tanke på mängden mat jag får i mej lär de inte vara några problem med å bli av med fett.

Lever ju mest på energidryck då det är de enda som inte får mej att må dåligt.

Kvarg kan funka nån enstaka gång.

Vågen visar dock nu efter de två senaste veckornas viktnedgång på 6 kg -83 kg sammanlagt.

Så ska väl kunna tappa ett x antal kilon till tycker jag eller rättare sagt mer träning ger mer kilon men mindre fettprocent.


Nja nu kanske de e nog svamlat här i natten men va roar man sig med annars då man inte har några vänner??




Av Lilla Jag - 24 september 2015 12:08

Ja happ då ska man tillbaka till arbetet igen efter legat sjuk.
Åker dit med blandade känslor.
Trevligt att göra nåt annat än att vara hemma men samtidigt finns de folk jag inte vill träffa.
Ja ja bara ta tjuren vid hornen.

Är dock otroligt låg i dag precis som igår.
Allt känns blä och jag är inte säker på något alls.
Lätt till tårar är det i alla fall.
Sjukt senil är jag oxå samt svårt att få bra sömn.
Vet dock att allt strul runt fågeln är en del i de men finns andra bakomliggande saker med.
Frågan e bara när skiten tar slut??

Av Lilla Jag - 22 september 2015 11:17

Börjar repa mej från förkylningen och hopas jag snart kan börja träna igen.
Är otroligt rastlös.
Helt sjukt uttråkad med av att sitta själv konstant.
Visst de finns alltid städning, tvätt och annat liknande att göra men hur kul är de 24/7?

Skulle vara så otroligt trevligt att få göra nåt kul.
Att få klä upp sej, ha roligt, umgås med folk som faktiskt gillar en och som inte e falska.
Men de får ja fortsätta att drömma om.

Har märkt de går så bra att umgås med mej då man behöver något vad de än må vara.
I övriga fall är man inte intressant och de är helt tyst.
Ja må vara en hemsk människa.

Ovido - Quiz & Flashcards