Alla inlägg under juli 2014

Av Lilla Jag - 12 juli 2014 05:48

Jahapp nu sitter man och ugglar på jobbet och i huvudet maler tankarna.

Mycket har hänt sista tiden.

Både positiva saker och negativa.

Får fortfarande dra ett mkt tungt lass och de tär på en,förmodligen mkt mer än vad alla ser och tror.

Sen så funkar jag inte speciellt bra under press utan sluter mej bara mer då.

Har även försökt säga ifrån lite här och där men funkar ju som kattskit ungefär då jag är för snäll och blödig för det mesta.

Sen så hatar jag ju verkligen att såra folk,spelar ingen roll vem eller hur.

Då må ja hellre dåligt själv.

Och jag ska inte neka till att de svarta tankarna kommer då och då att de vore bättre om världen fick slippa mej och mitt strul i det mesta.

Men än så länge har den ljusa sidan vunnit.

Måste ta mej i kragen och boka tid hos min läkare med för lite av varje och se hur vi går vidare med två av sakerna.

Sugen på att nollställa allt och börja om men är jag för feg??

Ovido - Quiz & Flashcards