Alla inlägg under augusti 2016

Av Lilla Jag - 16 augusti 2016 15:42

Sommaren blev ju onekligen inte riktigt som jag tänkt och planerat.
Va en hel del som fick hoppas över pga operationen och allt efterföljande.
Samt hade ju inte tänkt va sjukskriven så länge.
Operationshålen läkte relativt fort men inte allt invändigt tyvärr så ha lite trubbel kvar.
Inte för att ja längtar till jobbet direkt men man bli inte rik på å va sjukskriven och de är väldigt långtråkigt.
Tur man har kusinen å hennes kille så man ha några att umgås med i alla fall.
Sommaren ha verkligen visat vilka ens vänner är och vilka som ställer upp.
Man hinner fundera och analysera en hel del då man e ledig.
Å speciellt de nätter man inte får sova.
Något som slagit mej är dock hur mysko vissa människor är.
Riktiga parasiter.
Och har inte riktigt förstått vad man vinner på att svartmåla folk till höger och vänster?
Man få ju bara tillbaka det i längden samt de är ju nog drygt å bara hålla reda på sej själv.
Så varför ska man då hålla reda på allt alla andra gör och inte samt hitta på lögner?
Den energin ha då inte jag att slösa.

Men anser som vanligt att de är inte min förlust utan deras om de inte vill vara vän.
Är mina vänner trogna och ställer upp i vått och torrt för de som står mej nära.
De som bevisat att de inte är falska och utnyttjar en.

Har stiftat en och annan ny bekantskap med som jag hoppas mycket på.
Tar de lite lugnt bara då ja inte vill bli besviken så ställer siktet lågt än så länge.

Ovido - Quiz & Flashcards