Alla inlägg under januari 2017

Av Lilla Jag - 15 januari 2017 18:48

För snart 35 år sedan så lurade jag döden för första gången.
Efter de har jag lyckats lura den 3 gånger till.
Senaste gången var juli 2016 men då var det extremt nära att döden var den vinnande parten.
20 minuter till så hade det varit kört.
Blev dock över 6 månaders rehabilitering och det kommer att ta ett bra tag till innan jag är återställd till fullo.

Frågan jag ställer mej dagligen är dock varför den låtit mej undkomma??
Vore de inte bara enklare om det släckt helt?
Kämpa dagligen mot myndigheter, läkare, arbete man hatar osv tar på krafterna.
Plus då folk som roar sig dagligen med att sprida falska elaka rykten om en.
Det dränerar dessutom livsgnistan vilket gör att allt blir likgiltigt.
Uppenbarligen valde många vänner lämna min sida och ta bort mej som vän under tiden vilket är mkt trist men inget jag kan göra något åt.
Andra finns kvar på listan men behandlar en som luft om man råkar ses,varför ens va "vänner" då?

Är "tillbaka" men tar en dag i taget.
Och till er som senaste året frågat runt angående mej så råder jag er att har ni frågor fråga mej personligen istället för att fråga runt.
Ni får bättre, rakare och sannare svar då.

Ovido - Quiz & Flashcards