Alla inlägg under januari 2016

Av Lilla Jag - 20 januari 2016 23:49

Kan inte annat än att le i dag.

Fick en bekräftelse i dag som sopade bort alla tvivel som i början av veckan fanns i mitt huvud.

Känns rätt skönt att få vara glad igen efter allt helvete som var under 2015.

Alla svek och lögner samt skitsnack från folk ja trodde brydde sej.

Känns rätt bra de beslut och rensningar jag gjort med.

Är en hel del planering på gång nu inför vår och sommar men tror de kan bli bra.

Hoppas väldigt på flera saker och de borde ju bli bra om man e positiv tycker jag.

Förhoppningsvis blir det lite nya bekantskaper med om jag har tur.

Och så får vi se när och var i landet det för mej.

En sak är då säker detta släpper jag inte i första taget.

För en gångs skull är jag uppskattad för den jag är   

Av Lilla Jag - 20 januari 2016 01:02

Då var man tillbaka till vardagen igen efter en vecka i södern.
Va tufft att åka hem men har ju jobb och andra plikter att sköta.
Sen att SJ strulade en massa hjälpte ju inte direkt till heller.
Men trots de strulet var de en mysig vecka och jag längtar redan till nästa gång.
Känner saker numera som ja inte känt på flera år.
Trodde helt ärligt att jag aldrig skulle få uppleva de igen å att alla känslor var helt nedsläckta för evigt.
Kanske man bara behöver hitta rätt??
Visst hjärnan gör det den gör bäst nämligen överanalysera en hel del men går hyfsat att kontrollera det och intala sej att man ha fel och att man överreagerar.

Av Lilla Jag - 10 januari 2016 00:16

Nytt år och nya besvikelser.
Kunde inte för mitt liv förstå hur någon kan vara så otroligt falsk.
Hur som helst så har jag startat året genom att avsluta en del kapitel i mitt liv.
Känns faktiskt som en lättnad att avsluta de flesta.
Kommer även avslutas fler samt rensas en hel del folk som enbart ger negativ energi.
Om ja så skall bli helt ensam så känns de bättre än att omge sig av idioter som gör man bara mår dåligt och får svarta tankar.

Ha fått göra uppehåll på medicinerna ett tag och se om de blivit någon förändring och de blev de, till det sämre så bara börja ta dem igen då värdena gick åt skogen.
Hade hoppats ja skulle slippa dem då de inte hjälper fullt ut.
Anfallen, synrubbningarna samt avsvimmningarna kommer ändå.
Bara å gilla läget.
Går ju ner i vikt om inte annat.

Som sagt nytt år, nya tag och nya planer.
Så får vi se hur långt man kommer med det hela.

Ovido - Quiz & Flashcards