Alla inlägg under februari 2013

Av Lilla Jag - 28 februari 2013 10:46

Säg mej varför drömmer jag så mycket om dej just nu?

Är det något som är ouppklarat mellan oss eller är det så att du inte mår bra?

Känns mycket mysko och önskar jag hade några svar.

Har haft ovanligt mycket mysko drömmar på slutet om lite av varje men mest av dem som står mej närmast.

Annars så flyter väl dagarna på som vanligt,försöker va duktig och ta proverna som jag ska.

Börjar se ut som en nåldyna dock.

Fått fler trista besked på tisdagen och många tårar föll den dagen kan jag lova.

Men livet går vidare och man får göra så gott man kan för att inte dras med i det tråkiga och fortsätta se de positiva som fortfarande finns kvar.

Är hyfsat i fas med läxorna i alla fall vilket känns skönt.

Men måste ju säga att de suger nåt enormt att inte kunna gå på House of Metal i helgen.

Hade verkligen sett fram emot det och de var väldigt bra band som skulle dit men finns inte ekonomiska medel så finns de inte.

Får fortsätta drömma,en vacker dag kanske jag tar mej dit.

Kommer även få skjuta på Tunisien resan till i sommar som det ser ut nu.

Men den som väntar på något gott........väntar alltid för länge.


Hoppas alla hade en glad alla hjärtans dag i alla fall,

och en trevlig fet tisdag.

Jobbade båda dagrna så blev ouppvaktad,inte ens ett sms kom de men de är helt okej,ja överlever.

Ta hand om er där ute och var rädd om era nära och kära,man vet aldrig hur länge man har kvar.

Av Lilla Jag - 11 februari 2013 11:29

Ja så skall ytterligare en i min närhet ha barn.

Kul för dem kan man ju tycka.

Men de hjälper till att ge sammhället vatten på kvarnen att de är något fel på mej och att jag inte är en riktigt "kvinna" för att jag ej kan få barn.

Inte mitt fel visserligen utan de är som det är men tycker det är konstigt att man värderas efter en sådan grej.

Kan dock känna ibland man är mindre värd i  anhörigas och allmännhetens ögon då man ej kan få barn eller vill adoptera.

Har nämligen ingen större lust att skaffa några egentligen.

Och frågan är om man verkligen skall vara i en realtion och "beröva" den "andre" sin chans att få en avkomma?

Känns inte riktigt som det är schysst att vara det.


Jaja annars då,tja min resa får nog bli framflyttad en aning då det varit för mkt utgifter här samt jag nu börjat med utredningen.

Visserligen så kan jag ju ta proverna i Tunisien med men enklare här på hemmaplan.

Fast ja ha då sannerligen svårt å komma ihåg att ta testerna minst tre gånger om dagen kan ja ju säga.

Blir väl en vanesak gissar jag.

Värdena ligger dock inte som de borde.

Försöker i övrigt lösa vardagen så gott det går med allt som måste göras.

Har som vanligt inga problem att fylla min fritid.

Är då i fas med läxorna och de är nog det viktigaste.

Hyfsat i fas med räkningarna med också så de känns skönt.


Se så ta hand om varandra där ute nu och glöm inte "uppvakta" de ni tycker om på torsdag då de är alla hjärtans dag.

Kram på er.




Ovido - Quiz & Flashcards