Alla inlägg under maj 2012

Av Lilla Jag - 31 maj 2012 10:54

Ja jag vet egentligen inte direkt vad jag skall skriva.

Är bara så sjukt besviken.

Förstår inte hur jag ens kunde hoppas.

Känner mej alldeles tom helt enkelt å de gör att jag har svårt att fungera normalt.

Hjärnan går på högvarv.

Att vara hemma och va sjuk är då ingen höjdare heller kan ja lova men vad gör man?

Missade ju första tillfället i skolan och de sög kan ja verkligen lova.

Hade ju sett fram emot de som sjutton men vad gör man.

Snart kommer skatteåterbäringen i alla fall å de är ju glädjande.

Får dock göra om en del planer som jag hade gjort upp efter gårdagen men de ska väl lösa sej med gissar jag.

Ska i dag se om ja orkar sortera lite mer så ja till veckan får ihop ett lass till på tippen.

När allt de e klart så e jag äntligen redo att lämna denna hålan till förmån för mitt nya fria liv.

Av Lilla Jag - 28 maj 2012 14:01

Ja jag har fasen i mej ont i hjärtat...

Inte ont så som en infarkt eller liknande men ändå ont.

Förstår inte riktigt att du kör samma sak igen  

Trodde de skulle bli bättre denna gång.

Hade inte ställt upp så mkt och hjälpt dej och försökt lösa saker om ja inte menat de jag sagt och hoppats.

Verkar dock som jag drog nitlotten igen och ja de gör ont.

Begriper du inte att de gör ont då du gör så här??

Du om någon borde förstå att man inte gör så här mot mej!


Är sjuk igen,denna förkylning verkar inte vilja försvinna alls.

Har dock fått rensat lite hemma och kört bort två lass på tippen.

Tog dock otroligt på krafterna kan ja lova.

Finns mer som behöver köras bort men de får bli framöver då ja kan låna vagnen igen.

Har en hel del inne som skall göras med så huset bli färdigt nån gång men då orken tryter får man ta lite i taget.

Ser ut som ja kommer missa skolan i helgen med då jag inte är pigg men jag hoppas kunna åka.

Är dock dumt om ja inte är pigg för då är jag väl bara sjuk längre.

Hade i alla fall tänkt va klar med allt som ska göras innan midsommar så de e bara att ligga i.


Ovido - Quiz & Flashcards