Alla inlägg under september 2014

Av Lilla Jag - 13 september 2014 21:26

Vill göra en sak klar en gång för alla.

Jag tror inte på rykten.

Jag gillar inte lögnare, folk med kontrollbehov eller svartsjuka.

Och jag gillar verkligen inte folk som smutskastar och försöker förstöra.

Speciellt inte då de gäller folk i min närhet.

Begriper inte folk att det drabbar oskyldiga och startar en massa ryktesspridning???

Och jag baserar mina beslut på egna känslor jag fått utifrån hur personer beteer sej mot mej.

Senaste tiden har det dock varit en massa helvete och trots jag bett personer ej göra saker så har det gjorts ändå vilket gör att förtroendet sjunker.

Att hålla på och beklaga sej till höger och vänster är inte till fördel.

Involvera folk utifrån samt inte se sitt eget beteende är inte heller det.

JAG väljer vem jag själv väljer,lev med de annars så kommer de inte sluta bra på något vis.

Så vill folk fortsätta vara min vän är det bäst de börjar tänka efter och börjar bete sig.

Annars kapas allt.

Kommer snart att brinna av totalt då jag är så sjukt less!!



Av Lilla Jag - 13 september 2014 01:41

Ibland gör det mer ont i mitt hjärta än vanligt.

Skär som knivar.

Så mycket saker att brottas med.

Många tankar och många av dem skär djupt in i mitt hjärta.

Tankar av sorg, tankar av press, tankar av besvikelse, tankar av förtvivlan.

Och den hopplösa saknaden.

Känns som jag snart inte har något val snart.

Kanske av feghet ja visst men tror väldigt många skulle få de så otroligt mycket bättre då.

Och jag skulle sluta såra folk.




Saknar dej så fruktansvärt mycket.  

Vet att du har det bättre där du är men jag ber dej Snälla kom tillbaka.

Av Lilla Jag - 5 september 2014 02:01

Ja ni små vänner vet inte riktigt vad man ska säga numera.

Nalta rörigt just nu och vet inte riktigt vad jag ska tro om allt.

Håller mej mest på min egen kant men pratar lite med de som står mej närmast.

Har några vänner som är guld värda och försöker tal om de för dem med så de vet hur uppskattade dom är.

Några av dem är relativt nya men är så otroligt underbara.

Saknar dock en av de bästa och hoppas på mer kontakt där men vet de är komplicerat eller vad säger du C?


Sitter på jobbet just nu och ugglar lite,klurar och funderar.

Vill börja plugga på distans igen men måste få ihop kursavgiften först och de kan bli klurigt.

Kan man bli för gammal för att utbilda sig tro??

Skit samma finns viljan är de väl bara att köra eller?

Sen funderar jag på att bli homeparty försäljare igen men denna gång inom ett annat område.

Håller på att forska om hur de går till och pratar med ett företag ang detta men verkar lite krångligare än förra gången.


Fortsätter att kämpa på gymmet, -73 kg står vågen på nu.

Har kommit till den punkten att man får abstinens om ja inte kommer dit några gånger per vecka.

Är ett av de bästa ställena förutom skogen att rensa hjärnan på.

Lite nytt bläck har oxå tillkommit sedan sist och mer kommer det bli framöver kan jag lova.

Skiter i om folk tycker de är fula,de sitter på min kropp och jag har valt dem för att jag vill ha dem.


Så en låt tillängnad den bästa av vänner.Du vet vem du är.


Ovido - Quiz & Flashcards