Alla inlägg under mars 2016

Av Lilla Jag - 17 mars 2016 15:17

Vet inte om det är vädret eller om de e den nya bekantskapen så gör mej på så bra humör men ja går mest omkring och ler just nu   

Kom in på skolan gjorde jag med så nu bli de å plugga igen med start i slutet av mars.

Ska bli spännande men samtidigt kämpigt då det är mycket nytt som skall läras in.

Kanske kan jag byta karriär sen.

Helt hopplöst danssugen är jag med så räknar nu dagarna till logarna öppnar eller de blir nån intressant dans i närheten.

Ser så sjukt mkt fram emot sommaren   

Och den stundande resan söderut är inte så långt borta heller vilket glädjer enormt.

Kanske man skulle slå slag i saken och förflytta sej helt söderut.

Tanken är mycket lockande.


Händer att jag saknar gamla bekantskaper ibland men hoppas verkligen tar i akt på de varningar de fått och lär sig denna gång.

Men ja e inte den som e den utan behöver personen nån å prata med så finns ja kvar, har aldrig sagt annat, bara å hojta till.



Av Lilla Jag - 14 mars 2016 00:46

En helg av ja vad ska man säga...
För er som sett filmen Insidan ut kan ja säga den styrdes otroligt mkt av lila.
Även en hel del av smärta men va ju jobbhelg så bara å bita ihop.
Blev lite övertid med.

Ny information kom upp och gjorde mej oväntat nog ledsen.
Men som vanligt då man får motgångar får man ta ett beslut över om de ska få sänka en eller om man ska rycka på axlarna och gå vidare.

Fått en "ny" bekantskap vilket gör mej mkt glad.
Hoppas verkligen vi få genomföra de som vi planerat.
Skulle vara sjukt kul.

Fick även veta ja få sällskap ner till Malung.
Ser fram emot de.

Haft lite allvarliga samtal med min bumbi med och blev lite upprörda känslor från båda håll men tro de löser sej   
Avstånd är dock otroligt drygt ibland.

Nu är de dock mest nedräkning inför ledigvecka som styr min hjärna.
8timmar och 14 minuter kvar.

Av Lilla Jag - 11 mars 2016 02:43

Så har jag kommit ytterligare en bit på vägen.
Ansökan till skolan ha skickats in så nu är de bara att vänta å se om man kommer in.
Hoppas på besked fort, e lite otålig.

Har ingått ett nytt samarbetsavtal med vilket medför mer tävlingar i sommar och det ska bli kul.
Bli lite resande runt landet men de ska bli spännande.
Och är mycket hedrande att få en sån förfrågan.
Många roliga saker är inplanerade i sommar.
Ser fram emot de.

Men först och främst så ska ja försöka fixa så jag kan tävla lite i pimpling under våren och sen "hälsoresan" med kollegan.
Ska bli spännande å se om man överlever den.

Önskar nu bara att en person kunde bestämma sej för va hen verkligen vill å inte fortsätta smyga som katten runt het gröt utan ta ett beslut innan de är för sent.

Ovido - Quiz & Flashcards