Alla inlägg under december 2012

Av Lilla Jag - 26 december 2012 22:15

Jag hoppas ni som läser bloggen haft en trevlig jul.
Själv spendera ja julafton hos mor och far där ja fick mysa med min en månader gamla brorsdotter.
Har ingen önskan efter egna barn men lånar gärna andras ibland.
Fick inget av de ja önskat i julklapp.
Kanske för att ja bara fick en julklapp och den var från mormor.
Planerar för resan i april samt jobbar mkt just nu för att få ihop pengar till den.
Någon fler som vill haka på så hojta till.
Försöker även hinna plugga lite teori men går inte så bra som jag önska.
Ska ta mej i kragen där.
Sen så börjar skolan snart igen så då bli de dubbelpluggning.
Hoppas böckerna kommer denna vecka.
Har minskat lite till i vikt.
Gissar de är muskler som försvunnit då gymmet inte hunnits med på slutet.
Har dock abstinens så ska åka dit inom snar framtid.
I morgon är en ledig dag så då bli de stallet, lite städning, lite bak, ev skidåkning beroende på utetemp, fågelträning och om ja hinner även lite Zumba.
Ta hand om er där ute.
Saknar dej C.

Av Lilla Jag - 15 december 2012 21:19

Tydligen så är jag svår att förstå.

Att folk drar egna slutsatser av min blogg är ju absolut inget nytt.

Förstår inte varför det ska vara så svårt att fråga rent ut om man undrar över något som verkar konstigt.


Får väl ta å förtydliga ett och annat då kanske.

Den nya personen jag trivs så otroligt bra med är nyåterfunnen vän som jag umgås med ibland.

En vän som inte bara hör av sej eller är en vän då de passar denne utan ställer upp i vått och torrt precis som jag.

Absolut inget på de romantiska planet,klarar mej så fint själv där än så länge.

Jag tar dagen som den kommer på de planet.


I övrigt så är ja hyfsat nöjd med vardagen önskar dock ja slapp jobba helger men de funkar de med.

Och till veckan blir jag husvagnsägare om allt går som det är tänkt,ja en ny kamin till huset blir de nog med då den som finns nu har sagt sitt och lämnat in.

I går var det aferwork med jobbet och denna gång blev man informerad så man kunde hänga på.

Var riktigt trevligt,synd bara man skulle jobba i dag så de blev rätt lugnt,agerade visserligen chafför åt de som inte behövde jobba i dag så natten blev sen ändå.

Nästa gång ska ja se till att va ledig dagen efter så man kan få testa en drink eller två kanske.

Och snart är det Januari då jag får återse en del av mina gamla kurskamrater då vi skall läsa ytterligare ett år.

Det ska bli väldigt trevligt tycker jag.



Saknar vissa människor men då de väljer att inte svara eller höra av sej kan ja inte göra så mycket åt saken tyvärr.

Ovido - Quiz & Flashcards