Alla inlägg den 16 september 2011

Av Lilla Jag - 16 september 2011 11:14

Ja ni kära läsare nu har jag kommit fram till lite sanningar igen.

Jag tycker verkligen inte om de flesta kvinnor.

Finns några få undantag men jag har väldigt svårt för kvinnor.

Kan nrent ut sagt säga att jag avskyr dem.

De är ofta falska små slynor som helst av allt vill ställa till det för en osv

Började redan förra sommaren med kvinnor som högg en i ryggen,spred lögner m.m m.m och de fortsätter.

Men tro mej de kommer få igen var så säker.

Jag glömmer inte i första taget!!

Låter kanske hemskt men så är det tyvärr.


Är hemma och är sjuk för tillfället.

Tror njurarna sagt upp bekantskapen med mej men ja överlever nog det med.

Har ändå lite saker som måste göras så de är bara att bita ihop och göra dem men är man tjusrig som jag så funkar det  

Nä jag ska inte klaga de kunde varit mycket värre.


Väntar på att få en läkartid så ja kan få en remiss till plastiken också.

Skulle va rätt skönt att få fixa bort all lös hud som finns.

Få se hur mycket man får hjälp med och vad man får fixa själv.

Ska i alla fall säga till att jag vill ha hjälp med de som besvärar mej då jag är ute och springer.


Klurar även på om jag ska ha festen ja planerat eller inte.

Verkar inte som några av de jag verkligen skulle vilja ha med där kan komma  


Planerar ev ytterligare en resa söder ut i vinter och har börjat kolla runt om de inte finns fler som vill dit så kanske man kan samåka och få sällskap,dela påkostnader osv.

Vore trevligt.



Ovido - Quiz & Flashcards