Alla inlägg under oktober 2012

Av Lilla Jag - 8 oktober 2012 16:00

Helgen flöt på rätt fint.

Åkte till gymmet och tränade på söndag morgon.

Blev 1,5 timme.

Börjar ge resultat faktiskt,ner 2 kg och en klädstorlek.

Är så sjukt skönt efter man tränat.

I dag är jag ledig precis som alla måndagar och har roat mej med att städa,varit till stallet,aktiverat hundarna samt förberett middagen då jag får gäster i kväll.

Har även surrat lite med en vän.

Är alltid bra med lite peppning.

Klurar lite på vad man skall göra till helgen med.

De flesta är ju bortresta på hundutställning så de bli väl att vara själv gissar jag.

Är ju egentligen bara en helt vanlig dag men.

Har önskat mej en tatuering men de lär ja knappast få dock.


Av Lilla Jag - 5 oktober 2012 14:35

I dag är ingen rolig dag.

Sket sej med helgens sthlms resa.

Blev av med både boende och skjuts då företagen gjort om körning samt jobbvecka så ja fick vackert vara hemma.

Vilket är mkt synd då det var en one of a life time grej jag skulle på i storstaden.

Är väldigt deppad för att jag inte kunde åka.


Hade styrelsemöte igår och är imponerad över hur fort det gick.

Bara två timmar.

Brukar ta längre tid än så.

Hade väl visserligen gått fortare om de inte kommit till en massa annat snack med men de e som standard.


Gjorde slingor i håret i veckan,gröna.

Syns dock inte så mkt så nu är jag på jakt efter bättre och mer hållbar färg så får vi se hur det blir.

Tror dock inte e bli slingor nästa gång utan kanske luggen men som sagt vi får se.

Plockat lite svamp har jag hunnit med också.

Nu är det bara det tråkigaste kvar,att rensa de.

Blev ju som sagt en del.

Är så svårt att sluta plocka då man ser nya hela tiden.  


I nov bli det resa söderöver och den ser jag både fram emot och inte men tror det blir bra i slutändan.

Sen är de ju snart april med så man får resa till lite varmare trakter.  

Ska bli skoj faktiskt.

Sen får vi ju se hur det utvecklar sej med de erbjudanden jag fått med.

Kanske blir det ytterligare en snabb resa.

Nu ska ja ta mina fyrbenta samt en kopp te och mysa ner mej i den breda varma soffan.

Var rädd om er där ute i rusket.


Och du sötaste C ja hoppas du fick en underbar födelsedag.

Stora kramar till dej.  



Av Lilla Jag - 2 oktober 2012 16:14

I dag är det ingen vanlig dag för i dag är det underbara C:s födelsedag.

Stort grattis på din dag vännen   

Önskar jag kunde varit där och firat dej.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards