Direktlänk till inlägg 12 januari 2013

Between the devil and me

Av Lilla Jag - 12 januari 2013 23:34

Jahupp sitter på jobbet och har tråkigt.

Va till tandläkaren i onsdags akut då ja haft tandvvärk sen fredagen innan.

Hoppades de skulle gå över då ja ha sån tandläkarsräck men icke.

Tyvärr hade hon inte tid att göra nåt åt tanden fören på måndag em så de blev till att äta smärtstillande några dar till.

De funkar men e inte direkt nyttigt,vill dock inte gå runt å ha ont.

Så på måndag em åker den jäveln,den är ju lix död.

Och till veckan bli de en tripp till Norrbotten för skola och ev ett besök över gränsen.

Ska även bli kul å träffa några vänner igen.

Lite drygt att mina vänner bor så långt norr eller söder ut.

För de ja trodde ja hade i närheten verkade då inte stämma.

Har visserligen vunnit nya eller ja vissa är nya men andra är nygamla vänner på sistone.  

Sen när ja kommer tillbaka så har saker och ting förhoppningsvis lugnat sej lite så ja kan återuppta träningen igen.

Saknar den och nu då ja ha två gymkort har ja ju ingen ursäkt längre   

Å har jag tur så får jag med mej en träningskompis i bland med.

Har ju som varit mkt nu på slutet med jobb,läxor,hundpapper som ska fixas,pelletsbrännare som lägger av,syskon som blivit misshandlade som jag hjälpt och bara fick skit för och sist men inte minst tandvärken då.

Har inte hunnit ut med skidorna nåt heller men hoppas på bättre tur efter norrbottensresan.

Är dock lite vanskligt med skidåkning i fall yrseln sätter in men de löser sej alltid.


Ska ta å boka biljetter till i Mars med,ska bli sjukt kul.

Och så funderar ja på om ja ska åka på countryn i år eller inte.

Nu bo man ju förhoppningsvis lite bättre då man ha införskaffat "pärlan"   

Hoppas även få följa med på nå cross tävlingar i sommar men får väl se hur de går.


En vecka kvar nu   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lilla Jag - 15 juli 2019 15:55


Idag är det din födelsedag. Du skulle blivit 49 år. Men du valde att lämna mej alldeles för tidigt. Saknar dej så det gör ont. Gråter nästan dagligen och min högsta önskan är att du kommer och hämtar mej och tar mej med så vi kan vara tillsamman...

Av Lilla Jag - 26 januari 2019 10:33


I går kväll nåddes jag av beskedet om att du lämnat oss för gott. Tyvärr fick jag beskedet så sent att jag inte fick möjlighet att vara med på begravningen och ta farväl av dej. Förstår inte varför du inte hörde av dej, du vet ju att jag alltid stä...

Av Lilla Jag - 9 januari 2019 16:47

Så här jul och nyår passerat. Julveckan spenderades på jobbet och tiden efter de i sängen med den värsta influensa jag upplevt i mitt liv. Och pga mitt låga blodtryck som blir ännu lägre då jag blir sjuk så var sängläge eller soffläge de enda som g...

Av Lilla Jag - 24 oktober 2018 00:38


Så här man blivit ytterligare ett år äldre. Födelsedagen va dock som alla andra dagar, ingen uppvaktning alls. Men hade inte direkt förväntat mej de heller. Har man inga vänner samt en familj som inte bryr sej så blir det ju så. Är inte mkt som...

Av Lilla Jag - 17 juli 2018 01:33

Har fått höra att jag tydligen är väldigt disträ numera. De har aldrig slagit er in att jag är slutkörd och helt enkelt bara totalt gett upp? Men de e lugnt fortsätt prata bakom ryggen på mej ni, de är ju de ni gör bäst. Och glöm för sjutton inte ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards