Alla inlägg den 3 februari 2016

Av Lilla Jag - 3 februari 2016 21:24

Helt otroligt att man kan känna sånt lugn av att avsluta kontakter med folk.
Och vad mycket jag fått gjort rensningsmässigt i övrigt med.
Håller ordning och låter inte saker hopa sej.
Har tagit itu med en massa saker som bara blivit liggande.

Kroppen trilskas dock i perioder och orken dräneras helt.
Senast i helgen sa kroppen stop och jag blev tvingad att va hemma från jobbet.
Men de är nog saker jag måste lära mej att leva med.

Är också rätt le på jobbet men ska ta tag i de sakerna med då ansvarig återvänt och se om även det går att vända.

Har planerat semestern för i sommar vilket var lite knepigt att veta redan nu men får jag bara ledigt då dansbandsveckan är så är jag nöjd för i år ska ja dit.
En vecka med dans bli rena terapin.

Letar nya utbildningar att gå och har några intressanta att välja emellan.
Får se var de leder.
Går kurs nu i 6 veckor i alla fall.
Och på senaste kurstillfället fick jag en hedrande förfrågan som ja faktiskt nappade på.
Hoppas de blir bra.

Ovido - Quiz & Flashcards