Alla inlägg den 27 april 2018

Av Lilla Jag - 27 april 2018 15:23

När personer från förr återinträder i ens liv uppstår förvirring.
De uppstår en massa förvirrande känslor dels en hel del ilska då personen behandlat en illa och spridit en massa skit om en men dels annat så som minnen och div annat.
Frågan är hur man ska hantera sånt?
Man vill ju ha svar, svar man förmodligen inte kommer att få då de kommer att nekas till allt jag vet har skett.


Saknar så enormt mina vänner främst i norr men även några i söder.
Visst kan man messa men de e inte samma sak som att kunna ses, surra, skratta och glömma allt för en stund.
Skulle verkligen behöva de och även att bli sedd/uppmärksammad å få känna sej som en del i världen å inte vara en anonym liten myra i ett hörn.
Å jag vet att jag tjatar men är så sjukt danssugen.
Men lär väl inte få åka på nå danser gissar jag ?

Ovido - Quiz & Flashcards