Direktlänk till inlägg 7 mars 2011

Följa önskan från sms???

Av Lilla Jag - 7 mars 2011 11:12

Ja inte känns de bättre i dag heller.

Har hållit mej upptagen hela helgen så mkt som jag kunnat för att slippa tänka.

Funkade rätt hyfsat.

Riktar även ett tack till min   i mörkret för att jag får byta tankar och funderingar med dej via sms, de är värdefullt även om ja inte alltid visar det,Tack G.


Har dock fått en massa mess i helgen om att jag är psykiskt sjuk,jag behöver hjälp,jag kommer att bli straffad samt en uppmaning om att jag ska ta livet av mej för att göra alla en tjänst.

Får de messet då och då och vissa dagar så är det faktiskt så att jag överväger starkt att göra som personen ber mej om.  

Kanske vore de bäst för alla.

Ska dock fixa huset klart först,lösa situationen med djuren osv så får vi se sen hur allt går.


Känner mej långt ifrån social i dag utan vill mest sitta i ett hörn och gråta.

Minsta lilla sak får mej att brinna av och bli galen så vad ni än gör reta mej inte i dag.

Vet också  ja borde radera de sms som finns kvar i min mobil sen i sommras men kan ej förmå mej att göra det.

De är ju de trevliga,gulliga smsen som höll mej över ytan i sommras.

Så sjukt en person kan förändras så enormt på lite mindre än 4 månader.

Visst jag är inte felfri jag har gjort många fel,ljugit osv men jag har aldrig någonsin sagt så hemsak saker till någon.


Känner mej så sjukt värdelös och otillräcklig.

Maken vill ha sex och jag har inga funderingar alls på sånt numera.

I vanliga fall brukar de va jag som tjatar om den grejen och fått leka själv då jag ej fått de jag behövt och nu är de helt tvärt om.

Har ingen sexlust överhuvudtaget,tänder inte på nåt och leker inte med mej själv alls.

Tänker inte ens på sex vilket jag gjort väldigt mkt förut.

Har kunnat flera gånger per dag förut.

Får väl ställa upp för att han ska bli glad nån dag men.....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lilla Jag - 15 juli 2019 15:55


Idag är det din födelsedag. Du skulle blivit 49 år. Men du valde att lämna mej alldeles för tidigt. Saknar dej så det gör ont. Gråter nästan dagligen och min högsta önskan är att du kommer och hämtar mej och tar mej med så vi kan vara tillsamman...

Av Lilla Jag - 26 januari 2019 10:33


I går kväll nåddes jag av beskedet om att du lämnat oss för gott. Tyvärr fick jag beskedet så sent att jag inte fick möjlighet att vara med på begravningen och ta farväl av dej. Förstår inte varför du inte hörde av dej, du vet ju att jag alltid stä...

Av Lilla Jag - 9 januari 2019 16:47

Så här jul och nyår passerat. Julveckan spenderades på jobbet och tiden efter de i sängen med den värsta influensa jag upplevt i mitt liv. Och pga mitt låga blodtryck som blir ännu lägre då jag blir sjuk så var sängläge eller soffläge de enda som g...

Av Lilla Jag - 24 oktober 2018 00:38


Så här man blivit ytterligare ett år äldre. Födelsedagen va dock som alla andra dagar, ingen uppvaktning alls. Men hade inte direkt förväntat mej de heller. Har man inga vänner samt en familj som inte bryr sej så blir det ju så. Är inte mkt som...

Av Lilla Jag - 17 juli 2018 01:33

Har fått höra att jag tydligen är väldigt disträ numera. De har aldrig slagit er in att jag är slutkörd och helt enkelt bara totalt gett upp? Men de e lugnt fortsätt prata bakom ryggen på mej ni, de är ju de ni gör bäst. Och glöm för sjutton inte ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards