Alla inlägg under mars 2011

Av Lilla Jag - 2 mars 2011 09:55

I dag är verkligen ingen bra dag alls.

Är helt sjukt deprimerad och fruktansvärt lätt irriterad.

Vill så gärna skicka sms men försöker så gott jag kan att låta bli.

Dessutom så kommer det snart en födelsedag som jag så gärna vill vara med på men vet att de inte går   

Jobbar förbrilt med att försöka komma på en annledning till att leva men just nu går det mer än tungt.

Känns verkligen som allt och alla är emot mej.

Har ingen ork,ingen energi och en massa strul med min kropp.

Jag vet verkligen inte vad jag vill alls,känns som allt kvittar.


Av Lilla Jag - 1 mars 2011 10:34

Ja ni små vänner ibland är det helt sjukt hur livet kan te sig.

Och framför allt hur folk beteer sig.

Känner större och större längtan av att isolera mej så slipper man kanske bli sårad.

Trivs som bäst hemma i mitt lilla hörn där jag kan va som jag vill och göra som jag vill.

Tycker det mesta känns trist och har ingen lust till något alls faktiskt i stort sett.


Vet fortfarande inte riktigt vem man kan lita på men försöker lita på folk som säger de står på min sida.

De är dock svårt då man blivit bränd så många gånger att få upp tilliten till människor igen men gör mitt bästa.

Sjukaste är väl att även om folk sårar mej och bränner mej,utnyttjar mej osv så nog ställer jag oftast upp då de behöver mej ändå.

Speciellt om det är någon jag tyckt väldigt mycket om.


Har ju även fått höra sista dagarna att jag genom mina handlignar och beslut sårar vänner och andra runt omkring mej som trodde på oss,som sett hur jag behandlat dej   .

Frågan är om dessa inte skulle behöva se lite mail,sms och div så de ser hur du behandlat mej så kanske de ändrar sin uppfattning en smula.

Gav i alla fall till svar att om jag nu sårar personer så pass så kan de ju vara så rakryggade att de kommer och säger det till mej personligen,och gör dessa människor det så ska jag personligen be om ursäkt,förklara situationen osv men innan dessa kommit till mej och sagt det rent ut är det inget jag tror på,beklagar.



Har suttit och planerat lite hur jag vill ha det runt huset,vad som ska göras,var de ska göras och placeras osv men de återstår ju och se om de blir så eller inte.

Drömma måste man ju få göra i alla fall.

Började på en ny bok häromdagen med och det är än så länge en sån man känner sug efter att läsa,gillar sånna böcker.

Har några andra jag börjat på men då de inte lockar mej värst mycket så blir de mest liggande.


Tycker det är trist då du är i Norge,har ju ingen att prata med då.


Avslutar med vad jag tycker är en underbar låt

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards