Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Lilla Jag - 1 februari 2012 10:23

Denna vecka är en bajsvecka anser jag på flera sätt.

Hemma vecka blev det i alla fall då de e svårt att  jobba med paj mage.

Var dock i måndags och kollade/ansökte om ett nytt jobb,vi får väl se om jag får det eller inte.

Tvivlar om jag ska va helt ärlig,hade dock varit bättre för mina små.

Men med många sökande är man inte längre så attraktiv på arbetsmarknaden.


I dag så är det läkarbesök och är redan nervös då jag fick den grinigaste läkaren av dem alla,gillar honom inte alls.

Hoppas han vaknat på rätt sida i dag så jag får remissen,ja kanske rent av båda remisserna.

Men de e ju bra att ja måste ner till Nordmaling då ja ha slut på både hundmat och snus och så får man ju se lite folk.

Börja ju bli som en enstörning här i huset.

Är ju mest inne eller i skogen med hundarna.

Nu gick ju visserligen min pjäxa sönder igår så de får bli prommenader till ja skaffat nya pjäxor.

Jo ja ha ju min inneboende med förstås men hon säger inte mkt   inte så man kan ha samtal med henne i alla fall.


Vet nu att jag dels kommit in på de två kurser jag sökt samt den ettåriga linje som jag ville gå.

Ska bli kul att få plugga lite igen.

Ekonomin kommer bli en aning ansträngd men de får det vara värt,kan ju inte gå och harva i samma hjulspår hela livet.

Sen e de ju kurserna i Sollefteå,en i april och den andra i aug som jag tänkt gå.

Måste ju hålla mej sysselsatt så ja inte tänker så mkt.

Vissa dar e ren tortyr av tankar och saknad.

Borde glömma,jobbar på det men går mycket mycket sakta.

Du om nån borde förstå att man inte gör så här mot mej...

Dessa är så vackra och så sanna...

Ovido - Quiz & Flashcards