Alla inlägg den 18 mars 2012

Av Lilla Jag - 18 mars 2012 10:16

Är det bara jag som lider av fenomenet hjärnspöken?

Är det bara inbillningar och oro som framkallar dem?

Hur som helst så gör de livet kämpigare på fler sätt än vad som är nödvändigt.

Vanliga spöken är betydligt enklare att hantera och tro mej de dyker upp ofta de med.

De har dock en mer lugnande effekt.

Dock var det längesen jag hade besök av en av de viktigaste.

Den person som lugnar mej mest.

Kanske därför jag är så yrslig.

Men hans frånvaro har alöltid en förklaring så det är bara att vänta och se.


Sen så klurar jag lite på om de finns någon kurs som får en att tänka klart?

Som får en att sortera sina tankar på rätt sätt?

Kanske ett mer effektivare problemlösande sätt.

Man kan ju tycka att livet borde lära en sånt men har man fastnat i en spiral med icke problemlösande kan det vara svårt att ta sej ur det utan hjälp.

Då är det också svårt att få ordning på saker hur mycket man än sorterar.

Och nej det handlar inte bara om att "wake up and smell the coffee".

Total omprogramering är nog svaret tror jag.

Små drygt då man har en övertänkande och överanalyserande hjärna.


Gahhh ja vill åka på Sweden Rock i sommar men har inte listat ut hur det ska gå till ännu.

Någon som har några förslag??

Hör gärna av er i så fall.

En nice kryssning skulle jag gilla med.


Känner en stor oro för en mycket nära vän.

Tror han tagiot sej vatten över huvudet och gått för fort fram åter igen.

Kommer dock aldrig vika från hans sida utan stödja honom i hans beslut vad det än blir och även om det smärtar.


Kör just nu en förvandling av mej själv till just den som jag vill bli.

Börjar älska mej själv mer och mer vilket betyder att jag blir självsäkrare sakta men säkert.

Vet att du inte har tålamod att vänta.

Och tycker det är skitsnack,men det är helt ärligt.

Men du ger så pass blandade signaler till mej att jag vet inte vad du vill alls.


En underbar låt med fin text som nog passar in på både dej och mej.

Jag har varit dej trogen men du kan inte säga detsamma till mej så frågan e vem som ska tänka efter??


Ovido - Quiz & Flashcards