Alla inlägg den 13 augusti 2012

Av Lilla Jag - 13 augusti 2012 12:52

Ytterligare en vecka har börjat.

Tog mej en tur upp i skogen i två timmar med hundarna.

Rätt skön start på dagen faktiskt.

Hittade lite svamp plus en del smultron.

Enda tråkiga är väl att man är själv.

Men ja börjar vänja mej med att va själv.

På ett sätt så är det skönt att va ensam.

Är dock jobbigt de nätter som mardrömmarna hemsöker en.

Men har ju hundarna om inte annat.

Har även fått världens chans men ser dock inte ut som jag kan ta den.

Kämpar dock med näbbar och klor för att det skall funka.

Hittar dock ingen som är villig att hjälpa mej så det går nog i stöpet är jag rädd.


Hade vart trevligt om nån sk vän hörde av sej ibland men de e som rätt ont om det.

Kan ju inte hålla på å tränga mej å hos folk heller.


Om ja hittar igen min ork igen så skall jag maila läkaren för att få intyg,städa lite,rensa efter marsvinen som flyttat.

Skruva ner de terrarie som skall kastas samt rensa lite här och där.

Kanske ja får nån ordning i mitt hus till slut.

Någon som vill göra mej sällskap en stund??


Ovido - Quiz & Flashcards