Alla inlägg den 24 augusti 2012

Av Lilla Jag - 24 augusti 2012 00:37

I dag tog livet en mycket hemsk och tvär vändning.

Har nog inte gråtit så mycket och varit så chockad som jag varit i dag.

Började som en helt vanlig dag men slutade verkligen inte som en.

Hoppas nu verkligen att detta går vägen men det ser inte så ljust ut tyvärr.

Ber så hemskt mycket om ursäkt av hela mitt hjärta,felet var mitt och det var aldrig meningen att du skulle måsta lida så.

Har gjort så mycket jag kunnat för att du skall få det så bekvämt som möjligt och hoppas nu att du skall klara natten.  


Har ansökt om ett nytt extra jobb med samt försökt få tag på läkaren för att få intyget skrivet.

Ska även börja en kurs den 1 okt som jag dragit på väldigt länge.

Ska bli intressant och se om jag klarar det.

Peppning mottages tacksamt.

kan ju förresten säga att de känns ju fint närman kollar om nån ringt under dagen och så är det bara försäljare.

Tja e man ensam så är man.

Vore dock kul om nån vän hörde av sej ibland.

Nu ska ja ta sängvärmarna och gå i säng tror jag.

Se lite tecknat kanske och försöka sova och hoppas att morgondagen är betydligt bättre än denna skräckdag.

Ovido - Quiz & Flashcards