Alla inlägg den 20 september 2012

Av Lilla Jag - 20 september 2012 12:43

Ligger på hotellrummet i huvudstaden och slappar lite efter dagens gympass.
Inte så mkt maskiner här men fick ihop ett hyfsat program i alla fall.
När de övriga är tillbaka bli de gå å kolla runt lite, ska bli intressant.

Sträckte ut en hand igår men fick den "avhuggen" precis som vanligt.
Hade hoppats på annat resultat men man kan inte få allt.

Hade även en rolig kväll igår men gjorde inte min längtan mindre.
Ska bli intressant å se vart allt detta leder.
Strider ju som sagt mot allt jag tidigare lärt mej och fått inpräntat.

Kan inte säga så mkt annat än att jag trivs med mej själv och det mesta i mitt liv just nu så jag tänker fortsätta så. <3

I morgon vänder vi hemåt igen å så bli de arbete igen i två dar innan nästa tripp till huvudstaden på två dagars efterlängtad föreläsningar.
Lär få väldig skrivkramp gissar jag men de är det nog värt ?

Var rädda om er där ute.
Älskar er!!

Ovido - Quiz & Flashcards