Alla inlägg den 21 september 2012

Av Lilla Jag - 21 september 2012 12:06

Först av allt vill jag skriva att jag tar inget som helst ansvar för hur ni tolkar min blogg.
Känner ni er utpekade/träffade och att de handlar om er så är det er uppfattning.
Det behöver dock ej stämma med verkligheten.

Sitter i bilen hem nu.
Har ett brett leende på läpparna.
Om de beror på att jag är trött eller att jag just nu trivs rätt bra vet jag inte.
Jag väntar med glädje på nästa kapitel helt enkelt ?

Låg i sängen igår och lyssnade på random gitarr spel och de var riktigt mysigt.

Hoppas på att hinna hem så ja hinner en sväng på gymmet i kväll.
Få fasen abstinens annars.
Hinner ju inte dit fören onsdag annars.
Hoppas dock hotellet har gym till veckan och då ett bättre än de detta hotell hade.
Funkade visserligen men blev ingen ordentlig genomkörare som ja skulle haft om ja varit på de ordinarie gymmet.

Vännen vet du hur mycket jag saknar dej??
Tänker på dej dagligen och hoppas vi ses snart ??

Ovido - Quiz & Flashcards