Alla inlägg den 31 juli 2015

Av Lilla Jag - 31 juli 2015 21:37

Trodde i min enfald att de va de du tyckte men fy fan så blåste jag blev.

Av Lilla Jag - 31 juli 2015 10:02

Vaknar olovligt upp I min säng efter en mkt tung em och natt.
Århundradets kolaps med medföljande akutenbesök startade em.
Prover och åter prover.
Skyhöga värden och delar med bara ca 5-10% funktion kvar.
Läkarna ville lägga in mej för att ge intensiv behandling men ja vägrade.
Vill dö hemma så skrev ut mej själv och åkte hem.
Hemresan på 5 mil tog nästan två timmar.
Vägrar även vara sjukskriven, ska jobba in i det sista.
Fick en jäkla massa recept utskrivna för medicinering som ja få hämta ut på apoteket.
Vilket inte kommer hända, kroppen stänger sakta ner och jag låter den få göra det.
Fick sova nån timma här och där sen ja kom hem men de hela slutade mest i mardrömmar så jag gav upp.

Ovido - Quiz & Flashcards