Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Lilla Jag - 18 oktober 2011 13:08

De har gått en tid sen senaste inlägget och det har hänt en del saker.

Både positiva och negativa.

Min vapendragare sen nästan 11 år har lämnat mej vilket var otroligt tungt.

Kämpar var dag med saknaden och att ta mej genom livet utan honom vid min sida.


Har varit på en resa i söder som var väldigt trevlig och jag fick lite nya bekanta.

Rätt skönt att vara någonstans däre man är helt okänd för andra och inte behöva disskutera och kommentera saker och ting.


Var till sköterskan på min födelsedag och alla prover såg bra ut.

Problemen kvarstår dock,kanske de är som vissa säger att sista året blivit för mycket och väggen passerats men jag är för tjurig för att inse?

Vet att de glädjer vissa enormt att jag inte är kry periodvis.


Var på ytterligare en snabb visit söderut i helgen som var och såg då en person när jag passerade de södra delarna av Sundsvall vilket var mindre bra.

Drömmarna och tankarna startade igen.

Hade fått bort de flesta men men...


Nästa vecka ska jag norrut och ska då även prata med mäklaren så får vi se om de blir som jag tänkt.

Tror benhårt på min ide men ja lär va ensam om det gissar jag.


Har fyllt år sen sist med och fick många hälsningar på sms och via fb men tre st missade och de sårade enormt.

Trodde inte det men de gjorde de ändå,men överlever de med.

Ovido - Quiz & Flashcards