Alla inlägg den 25 oktober 2011

Av Lilla Jag - 25 oktober 2011 15:28

Ytterligare en dag är snart till ända.

Alltid lika kul att sitta själv hela dagarna,man ser verkligen då vilka ens vänner är.

Hade varit kul om man varit uppskattad någon gång men de kan man nog se sej i stjärnorna efter.

Visst man styr sitt eget liv och öde men vissa saker går inte att styra över.

Hjälper andra så gott jag kan men då man ber om hjälp tillbaka blir det bara sura miner,gnäll eller blanka nej.

Underbart eller hur?? 


Var ju åtminstone lön i dag så man kunde göra sej lite mindre skuldfri,de är ju alltid ett plus men jag precis som många får fasen ångest varje gång räkningarna ska betalas.

Går man plus eller minus denna månad?

Ett plus till var att ja kunde hämta ut byxorna jag beställt och ja kunde dessutom ha dem.  

Ett minus var dock att då jag kom hem så fick jag ett sms från posten att de andra grejorna ja beställt just anlänt dit så nu måste jag dit igen   


Packar och donar inför norrbottensresan i morgon,ska bli kul.

Är mycket som ska med dock,hoppas jag kommer ihåg allt.

Annars så går dagen sin stilla gång och jag roar mej själv.......


Ovido - Quiz & Flashcards