Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av Lilla Jag - 24 oktober 2011 13:21

Har så svårt att komma underfund med hur folk tänker ibland.

Kanske inte är meningen att man ska förstå?

Fast har i bland svårt å förstå hur min egen hjärna funkar med.

Varför det är så svårt att släppa,gå vidare,glömma.

Och vem är du som skall styra min hjärna,hur jag får tänka och agera,styra mitt hjärta,hur jag får känna osv.

Å var ifrån kommer alla sjuka drömmar som man drömmer?

Kan vara rätt komplicerade,sjuka saker ibland kan jag lova.

Min bror blev tex en skorpion i natt och fick ligga på sjukan för det.


Nu är det två resor på rätt kort tid som står i fokus.

En uppöver där ja faktiskt fått tag på mäklaren så i slutet av veckan ska de kollas hus.

Sen umgås lite med goda vänner och tydligen skulle ja måsta med ut på jakt med,ja skulle ju sova  

Efter det blir det en resa långt ner i söder med där det kommer bli tävling,möte,tävling,möte.

Håll tummarna.

Ska bli kul å återse vissa vänner.

Hoppas dock på att några andra kommer hålla sej hemma.

Ska se om ja hittar en bra bok att lyssna på under resan neråt.

Tar ju ett x antal timmar både ner och upp igen.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards