Alla inlägg den 10 december 2011

Av Lilla Jag - 10 december 2011 19:05

Jisses va snö de ha kommit bara på nåt dygn.

Skotta både i går och i dag så nu har jag träningsvärk i låren och rumpan.

Skada ju inte de musklerna vart använda nån gång med  

Hundarna blev då glada de va snö ute i alla fall.

Har i dag inte gjort så mycket mer än stallet,skottat snö som sagt,sorterat lite papper samt kollat på kläder som måste beställas.

Blir skönt å byta ut lite i garderoben,finns mkt som är för stort där.

Rätt soft dag med andra ord.

Glädjer nog vissa som tycker jag ska ta det lugnt,speciellt efter torsdagens kollaps.

Finns dock en miljard saker att göra hemma kan jag lova.

Är sjukt uttråkad med och då kommer tankarna och minnena.

Inte alltid så bra.


Var över till grannen igår kväll å de blev sent men mycket trevligt.

Trodde de skulle bli tungt å ta mej upp i morse men de gick över förväntan.

Lär väl dö i soffan som en klubbad i kväll i stället då gissar jag.

Blir i alla fall soffmys med de fyrbenta efter jag varit och tagit in hästarna.

Puss på er.

Ovido - Quiz & Flashcards