Alla inlägg den 22 december 2011

Av Lilla Jag - 22 december 2011 10:35

Nu så är det dan före dan före dopparedan.

Vet inte om de känns så faktiskt men de e väl bara å köra på gissar jag.

Har lite saker jag ej hunnit gjort ännu men de kanske hinns med.

Fick en get i julklapp av jobbet,den bor i afrika.

Hoppas de inte tänkt ja ska mata den med för då får då jobbet stå för resorna  

Nä skämt å sido så var väl det en bra julklapp.

Vi fick ju julbonus med vilket var kul och oväntat.

I övrigt så blir det inga julklappar i år då vi bestämt så inom släkten utan vi skall lägga pengarna på nåt vi själva vill ha eller behöver i stället.

Kan ju va klokt så slipper man springa runt å byta osv.

Har några klappar jag tänkt skicka men sen kom ja på att varför ska jag egentligen??

Skulle behöva städa huset ordentligt med men de får nog bli efter jul är jag rädd för jag hinner inte innan.

Ska strax i väg på jobbet och sen ska ja baka de sista då jag kommer hem i morgon.

Kanske hinner jag lägga ett spår eller två till pojkarna med som de får gå både i morgon och på lördag morgon.

Måndag blir det i alla fall att besöka vänner i Hoting,de ska bli så kul.

Är så länge sen vi sågs nu.


Nä nu en dusch å sen ta tag i allt som ska göras före jobbet.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards