Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Lilla Jag - 9 juni 2011 11:02

Vilken otrolig värme det är,skönt.

Jobbar rätt mkt och fick uppdraget att putsa fönster vilket inte är helt okej tycker jag men blev aningen varmt på ena sidan av huset på jobbet och mycket brems på andra sidan.

Men de som inte dödar de härdar säger dom ju.

Vete fan om de stämmer,borde ju va härdad som fan då efter allt ja gått igenom men de e man ju inte.

Fick dock stänga order om att inte jobba för mycket nu då jag nyss repat mej igen så de inte blir en till kollaps.

Kollapserna och kramperna är mindre trevliga och svårt att förutse.


Fick skatten igår så nu kan jag fixa det sista av huset som skall åtgärdas,känns skönt.

Nej fasen nu ljög ja ju en del till blir de å fixa men de går ej fören i mitten av augusti men sen ska de mesta vara klart.

Drömmen om badtunnan lever kvar så vi får se hur de går om de blir någon i sommar eller om det får vänta.


Drömde om samma person i natt igen,denna gång mindre kärleksfull mer hotfull dröm.

Önskar en lösning på allt.


Klurar lite på har inte alla gjort fel någon gång?

Eller är det bara jag som gör fel?

Bara jag som ljugit?

Tror alla gör det speciellt då de tror de kan komma undan med det.

Jag har gjort misstag,jag har ljugit,jag har gjort fel val ibland och det är absolut inget jag är stolt över men så är livets gång.

Är långt i från felfri och  perfekt.

Valet är då att ta mej som jag är eller inte alls.

Jag kan i alla fall stå för mina misstag kan du?



Har sedan även funderat på var gränsen för kontrollbehov ligger.

Kommer inte fram till ett vettigt svar på den frågan.

Folk har olika åsikter i den frågan så som i så många andra men jag går efter mina egna tankar och åsikter.

Tror det är sundast.

Även om det i bland är svårt att inte lyssna på andra.

Men vissa människor gör allt för att låssas vara en vän och smutskasta andra människor för att sedan när de vänder ryggen emot göra likadant mot en själv.

Utnyttja och förnedra.

Människan är en mycket låg och ovärdig varelse.


Vill dock påpeka att har man vunnit min totala vänskap så är man en vän för livet och jag ställer alltid upp för dessa vänner.

Dom är mycket få men de finns.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards