Alla inlägg den 28 juni 2011

Av Lilla Jag - 28 juni 2011 13:37

Hur mycket kan man försöka att övertyga en människa innan man ger upp?

Har försökt få denne att förstå,att lyssna och att kanske gå halva vägen var men det är tvär stopp.

Vilket är otroligt synd då denne finns i mina tankar så gott som dagligen och jag saknar enormt.

Vilket denne ej tror på.

Men vad sjutton ska man göra??

Hoppas verkligen denna människa ska förstå hur värdefull den är för mej på många sätt  och att denne behövs i mitt liv men just nu verkar det väldigt mörkt.


Är många mysterier i mitt liv just nu måste jag säga och jag har svårt att förstå hur det kommer sej.

Jobbar några veckor nu innan de är dags för semester igen,kan vara bra då behöver man inte klura så mycket.

Är dock väldigt less på mitt jobb och funderar starkt på att försöka byta.

Har fått erbjudanden om jobb men ej nappat på något än.

Vilja till att öppna eget finns ju med men har ej hittat lämpliga lokaler ännu.

Vi får se vad framtiden ger.


Kom även på häromdagen att det är 30 år sedan i år som jag friskförklarades.

Ska man fira det med en liten fest tro eller ska man bara låta det obemärkt gå förbi?


Glöm aldrig att du är värdefull.

Att du är vacker.

Att för mej så är du allt jag behöver.

Var du än går i livet så finns jag med dej om du väljer att låta mej finnas för dej.

Glöm aldrig att du är värdefull.

Ovido - Quiz & Flashcards