Alla inlägg den 25 juni 2011

Av Lilla Jag - 25 juni 2011 10:34

Vill börja med att be om ursäkt för att jag igår la bort min telefon och ej var nåbar.

Missade ett viktigt sms tyvärr men frestelsen för samtal och sms som mottagaren ej ville ha var för stor igår.

Midsommar är efter i fjol en rätt smärtsam helg på flera sätt.

Höll mej konstant sysselsatt för att slippa tänka.

Ursäkta att jag gör fel,jag är bara människa,kan inte vara alla till lags på samma gång.


Har konstaterat att jag under det senaste året tappat mitt hjärta någonstans coh jag kan ej hitta det igen.

Får dock inte leta på alla ställen jag vill så då blir det svårare att hitta det.

Gissar de ligger kvar på ett ställe jag ej får besöka.

Har mest ett tomt hål och en längtan.

Kanske fylls det igen sakta men säkert,kanske inte.....tiden får utvisa.

Vet i alla fall att jag har bröstsmärtor då och då,vilka kommer oftare och periodvis starkare.

Yrseln är i perioder mer påtaglig har jag märkt.

Fortsätter gå ner i vikt om än sakta och har nu en massa löshud ja hoppas få hjälp med framöver.


Måste bara tilläga att kom inte och säg till mej vad jag känner,vad jag vill eller kan.

De är saker jag måste ta reda på och känna själv.


Här har ni en låt till jag tolkat in alldeles för mkt i texten igen,

stämmer rätt bra faktiskt:

Sen så slänger jag in en låt till som jag "övertolkat",de är ju de jag gör bäst.

Även denna stämmer rätt bra:

Ovido - Quiz & Flashcards