Alla inlägg den 4 juli 2011

Av Lilla Jag - 4 juli 2011 14:26

I dag är jag nog mer positiv än jag varit på mycket länge.

Detta är väl första dagen på resten av mitt liv eller??

Tack till dem som stödjer mej efter vägen.


Hade en mycket trevlig helg i Kiruna och hoppas få åka upp till Norrbotten snart igen.

Förändringens vindar blåser sakta och vi får väl se hur det går.

Har lyckats uppdatera mobilen med lite musik nu också men behöver lära mej hur ja få in musik osv på datorn med.

Är ju gammal och fick ej lära mej sånt i skolan  


Nu väntar några dagars jobb sen en resa söderut till helgen.

Hoppas den går bra men tvivlar starkt.

Ska dock göra mitt bästa,mer än så kan man inte göra.

Efter resan blir det lite över en veckas semester igen   


Rensar bland de personliga sakerna både materiellt och psykiskt och känner de är rätt nyttigt.

Tankarna e rätt okuperade för tillfället men dessa tankar är mest trevliga  

en del även rätt komiska så ja kan inte låta bli att skratta eller le.

Känns ovant men jag hoppas de fortsätter så.


Har hört nånstans att man måste satsa och våga för att vinna.

Tänkte köra på den linjen från och med nu,eller åtminstone försöka.

Varför jamsa efter och glädja andra om de gör att man mår dåligt själv??


Ovido - Quiz & Flashcards