Alla inlägg den 21 juli 2011

Av Lilla Jag - 21 juli 2011 22:55

Så är helgen här som jag bävat för.

Har visserligen glädjs åt delar av den men en hel del är jobbigt.

Kommer krävas en hel del av mej att klara av att vara så nära.

Brukar ju få panik bara ja närmar mej stället och nu ska jag vara där en hel helg.

Hoppas bara allt går som det ska så allt är löst sen.


Måste säga att semestertider suger.

Visst de är skönt å vara ledig men de innebär oxå att mitt bollplank ej går att nå periodvis,min solstråle har tillfälligt slocknat och i morgon blir det även radiotystnad från ytterligare en vän i några veckor.

Jo visst vet ja att bollplanket återuppstår, solstrålen lyser igen och min vän återkommer men det är tungt att inte ha någon att vädra saker och ting med då man behöver.


Ser fram emot att svampsäsongen drar i gång snart så man kan gå runt i skog och mark å vädra lite tankar.

Fundera på om man ska göra nån svampresa i år kanske?

Har ju några kurser jag blivit ombedd att hålla i Norrbotten med att planera in.

Vete sjutton om ja ha tid å jobba men till man blivit rik så har man väl inget val.

Hittat skola ja vill gå med i 70 veckor men hur ska man ha råd med det??


Måste ju även säga de är alltid trevligt när folk säger de är ens vänneer men de svarar inte då man messar,de hör inte av sej på väldigt länge osv....

Ja vi får väl se hur de går då vindarna vänder......

Ovido - Quiz & Flashcards