Alla inlägg den 18 juli 2011

Av Lilla Jag - 18 juli 2011 09:53

Nu var det rätt längesen jag skrev.

Har hunnit varit i väg både till Norrbotten två gånger och till söder en sväng.

Festivalerna var väldigt trevliga och hade sällskap av trevligt folk.

Var dock längesen jag blev så asradar men de funkade de med.

Jobbar denna vecka sen bli de en resa 30 mil söderut igen över helgen.

Ska bli spännande å ja hoppas inget skiter sej.

Har fått förfrågan om jag kan komma till Norrbotten och hålla kurs och funderar på det nu,kanske det går att lösa.

Kanske man skulle passa på att kolla på de jobben man blivit erbjuden där då också.

Är ju dock sugen på ett karriär byte och ska jag jobba med det jag vill måste jag gå skola först.

Vore kul med skola men de kostar ju en hel del pengar.

Ska dock på kurs i slutet av aug en helg,ska bli kul.


Har börjat se fram emot saker igen.

Var ju ett tag sen det hände faktiskt.


Nej du är inte glömd,långt i från.

Tänker på dej alldeles för ofta.

Ovido - Quiz & Flashcards