Direktlänk till inlägg 9 mars 2012

Tiden får utvisa...

Av Lilla Jag - 9 mars 2012 15:21

Som vanligt hade jag en si så där 7000 ideer och tankar om vad jag skulle skriva om i dagens inlägg då jag la mejför att sova igår.

Men kommer jag i håg dem i dag?? Nee...

Får lära mej ha block och penna vid sägen så ja kan skriva ner å komma i håg.

Vet i alla fall att jag funderade på om detta är en nystart och hur det ska gå?

Är dock lite kluven då jag inte litar till 100%.

Verkar vara en hel del samma.

Tillien kan ju dock öka om de funkar.

Frågan är om kontakttagandet är helt ärligt eller från andra grunder,får som inte grepp på det då de kommer mixade signaler hela tiden.

Hoppas dock på ärlighet och förändring så kanske detta går vägen till sist.

Tiden får utvisa helt enkelt,än så länge verkar det stiljte.


Andra funderationer är vad jag ska göra med mitt hår?

Raka av det?

Klippa det kort?

Skaffa tuppkam?

Låta de va långt men försöka få en frisyr?

De är för närvarande lila,halvlångt och för det mesta uppsatt då ja inte ids göra nåt mer med det.

Alternativ ett eller tre är mest lockande i alla fall.


Jag min nöt skulle ju ladda in lite ny musik i min mp3 innan ja åkte men kom jag i håg det??Nee...

Skyller på att jag börjar närma mej ålderns höst och att glömskan gör sej mer och mer påmind.

Har för mycket i min hjärna helt enkelt.

Hade en trevlig resa i går i alla fall trots ja färdades med SJ.

Tåg nr 1 va lugnt och skönt och på tåg nr 2 så fick jag sällskap av ett käng karlar som skulle till riksgräånsen och åka skidor.

Fick mej många skratt av dem kan ja lova.

Får hoppas de hade en trevlig vistelse där uppe men med tanke på hur full vissa var då ja klev av så är de frågan om de ens hittade igen sina stugor *skratt*

Resan går dock fortare om man har roligt.


Nu är de inte många veckor kvar till man ska se Inflames,ska bli nice.

Sen i dec kommer Sabaton :-P


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lilla Jag - 15 juli 2019 15:55


Idag är det din födelsedag. Du skulle blivit 49 år. Men du valde att lämna mej alldeles för tidigt. Saknar dej så det gör ont. Gråter nästan dagligen och min högsta önskan är att du kommer och hämtar mej och tar mej med så vi kan vara tillsamman...

Av Lilla Jag - 26 januari 2019 10:33


I går kväll nåddes jag av beskedet om att du lämnat oss för gott. Tyvärr fick jag beskedet så sent att jag inte fick möjlighet att vara med på begravningen och ta farväl av dej. Förstår inte varför du inte hörde av dej, du vet ju att jag alltid stä...

Av Lilla Jag - 9 januari 2019 16:47

Så här jul och nyår passerat. Julveckan spenderades på jobbet och tiden efter de i sängen med den värsta influensa jag upplevt i mitt liv. Och pga mitt låga blodtryck som blir ännu lägre då jag blir sjuk så var sängläge eller soffläge de enda som g...

Av Lilla Jag - 24 oktober 2018 00:38


Så här man blivit ytterligare ett år äldre. Födelsedagen va dock som alla andra dagar, ingen uppvaktning alls. Men hade inte direkt förväntat mej de heller. Har man inga vänner samt en familj som inte bryr sej så blir det ju så. Är inte mkt som...

Av Lilla Jag - 17 juli 2018 01:33

Har fått höra att jag tydligen är väldigt disträ numera. De har aldrig slagit er in att jag är slutkörd och helt enkelt bara totalt gett upp? Men de e lugnt fortsätt prata bakom ryggen på mej ni, de är ju de ni gör bäst. Och glöm för sjutton inte ...

Ovido - Quiz & Flashcards