Alla inlägg under mars 2012

Av Lilla Jag - 7 mars 2012 15:20

Ja inte ha ja hunnit blogga så mkt nu då jag jobbat dagtid ett tag.

Fick förlängt två veckor till i alla fall,skulle behövas mer anser jag och några till inblandade men vi får se hur det går med det.

Har väl inte hänt så mycket här direkt,dieten följs inte så vidare bra måste jag ju säga men försöker träna och röra på mej lite i alla fall.

Har märkt man kommer efter men tvätt och städning då man jobbar dagtid men de får man ta igen på helgerna.


Fick ett glatt besked i morse att jag blivit moster 04:25 till en liten flicka på 4 kg som ska heta Doris.

Kanske inte ett namn jag valt men men...

Får hoppas allt går bra i alla fall.


Funderar en hel del på saker i det förflutna,på min framtid och på nuet.

Framför allt på om man verkligen gjort rätt val här i livet.

Man får göra det bästa av situationen i alla fall.

Saknar en hel del och vissa av de sakerna gör ont att tänka på.

Sen så ha jag på mycket kort tid börja skapa ett beroende igen och frågan är om det är så hälsosamt att ha det beroendet igen??


Var förra veckan till Luleå några dagar på föreläsning,var mycket trevligt och jag lärde mej en hel del faktiskt.

Det var också kul att träffa bekanta man inte sett på ett tag.

Har haft kusinen på besök några dar och då har vi spelat lite tv-spel,var ju evigheter sen man gjorde sånt om ja inte räknar zumban då förstås.

Kul i måttliga mängder men ja bli fort less,kanske börjar ja bli vuxen  

Nu så håller jag på att städa och packa.

Åker till Norrbotten i morgon och stannar några dagar,

ska bli väldigt kul att träffa folket där igen och se hur allt utvecklas.

Nä måste ta å städa klart nu så man har ett rent och fint hus att komma hem till efteråt.


Tillängnar denna låt med en mycket bra text till en viss person:

Ovido - Quiz & Flashcards