Alla inlägg den 9 augusti 2015

Av Lilla Jag - 9 augusti 2015 20:46

Ja jisses vilken helg.
Har visserligen hunnit mkt som tex byta hårfärg, putsa två lastbilar, umgås med nya och gamla vänner, bli extremt besviken, avbryta bråk, bråka själv, träffa folk från mitt förflutna osv
Lyckades även få saker borttappade och de va mkt viktiga samt saker som stals.
Lite tungt å vad den som ska ordna allt, styra allt m.m
Man får då inga tack heller.
Bryr mej för mkt om folk gissa jag.
Speciellt om en.
Sömn va nog de som de fanns minst av i helgen samt mat.
Medicinerna tar verkligen ut sin rätt.
Går bra så länge jag rör mej men kollapsar typ av utmattning om ja sätter mej.
Så gäller hålla sej igång.
Sen får de stundvis ögonen att svida och tårar sprutar hur mkt ja än torkar.
Glömt ta blodsocker hela helgen med men lär inte varit bra värden ändå så.
Lyckades dock motverka två attacker.
Fuskade dock en del med medicin i helgen.
Har även hunnit med ställa ut valpen, Svamp runda med grannen.
Nu ligg man på soffan omgiven av djuren som saknat en.
Skönt nån saknar en i alla fall.
De är dock de ända.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards