Alla inlägg den 12 augusti 2015

Av Lilla Jag - 12 augusti 2015 01:01

Visste att helgen skulle få efterspel och jag förmodligen kommer att få skit för det .

Kan inte direkt tycka att nåt av de var mitt fel men att en som står en så nära skulle förstöra så mycket hade ja inte trott.


Sen förstår jag inte varför man inte bara kan öppna käften och tala om vad man vill i stället för att göra några små tafatta försök att verka trevlig och som att man bryr sej då man i själva verket inte gör det??

Frågan jag vill ha svar på är vad FAN vill du med mej egentligen??

Men den får jag inga svar på.

Du har valt bort mej och fått din lilla jävla familj som du alltid önskat dej så varför fejka en massa om att du bryr dej?

Men att fortsätta ljuga,låtsas, sprida lögner och antaganden går jävligt bra svara på frågor går inte.

Och så undrar du varför jag är arg och anti??

Man blir de då man får reda på att folk lekt med en i över ett år, utnyttjat en på mer än ett vis, blivit ljugen för och psykisk misshandlad.

Man får helt enkelt vad man skapar men som jag sagt "what goes around comes around"och denna gång kommer jag inte varna dej som ja tänkt i början.

Nu får du helt enkelt stå ditt kast!!


Ska sätta mej ner och planera om den semester som jag avståt under sommaren för att jag skulle kunna vara med den patetiska lilla jäveln på älgjakten under hösten till att försöka hälsa på lite vänner en sista gång innan allt helvete drar igång.

Funderar dock på att avsäga mej behandling om proverna visar sig vara positiva.

Känns som min tid runnit ut och de kan lägga de pengar behandlignen kostar på någon annan eller på forskning i stället.

Har ändå löst nya hem till de djur som kommer att finnas kvar då jag lämnar in och alla papper är klara så det behövs inte fixa något efteråt.

Även förberedelser för vad som händer efter jag lämnat in är klart, vilka som får deltaga osv.

Allt sånt finns nedskrivet.  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards