Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Lilla Jag - 2 januari 2011 11:17

Ja så var vi då på ett nytt år,2011 närmare bestämt.

Får se hur lång tid det tar i år att lära sej skriva 2011 i stället för 2010.

Inte så mkt har hänt på det nya året ännu men jag hoppas de kommer hända saker och då saker som är mestadels positiva och stärkande.

Och att jag hittar tillbaka till mej själv och finner den väg jag vill gå igen.

Just för tillfället är jag mycket mycket kluven på det mesta och hittar väldigt lite glädje i något alls.

Tycker inte om att vara negativ men ibland så är det oundvilkligt även för den bästa tror jag.

Tänkte ja kanske skulle ta och jobba lite på min svartsjuka med detta år samt försöka unna mej saker som jag vill ha.

Men för att kunna göra det sista måste ja få ordning på ekonomin först förstås vilket jag kämpar hårt med.

Har lagt in en förfrågan och hoppas den går igenom.....

De skulle lösa en del av problemen i alla fall.

Lite jobbigt dock att i stort sett allt ska styras av pengar anser jag.

Sen att försöka släppa det som varit och se framåt i stället har jag hört ska vara en bra sak men hur sjutton gör man då??

Tycker det just nu är nog jobbigt att ta dag för dag men de kanske ändrar sej?


I mitt hjärta finns en saknad efter vänner jag mist och folk jag inte har nära.

I mitt hjärta finns en saknad av allt man kan begära.

I mitt hjärta är du mej alltid kär fast du inte är här.



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards