Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Lilla Jag - 5 januari 2011 10:27

Jag undrar lite hur det kan komma sej att det är bara jag som ska höra av mej för att relationen ska funka?

Borde inte de vara bådas ansvar om intresse finnes från båda håll?

Eller är det så att de är mer känslan av att man kan styra den andre som finns mer än de verkliga intresset??

Kanske har jag tolkat in i saken för mycket igen,jag är ju som sagt bra på det.

Men de hela får en att fundera en hel del,alla dessa krav,hårda ord osv osv

Kämpar på och gör så gott jag kan,jag kan inte göra mer än så   

Duger de inte så välj någon annan då,de kommer slita sönder mitt hjärta men vad kan jag göra??   


Är rätt trött i dag då jag sovit väldigt oroligt de sista nätterna eftersom mardrömmarna är tillbaka.

Var ett tag sen ja drömde mardrömmar fast ja sett filmer m.m som vanligtvis brukar ge mej sånt men nu är de åter tillbaka tydligen.

Är i stort sett rädd för att somna på kvällarna.

Svårt att inte tolka in i det för mycket heller då flera av drömmarna handlar om i stort sett samma saker,pengar och att jag blir jagad.

Det är alltid olika senarion och olika personer som jagar en men i grund och botten är det samma innehåll.  

Kan de va mitt undermedvetna som försöker säga mej något eller är det så att jag ojsar mej för mycket och oroar mej för saker som inte jag behöver?

Får väldigt ofta höra det sista.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards