Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Lilla Jag - 5 maj 2011 08:40

Har ingen aning om någon läser min blogg alls men skriver mest för att lätta mitt eget hjärta och rensa hjärnan.

Vill ni kommentera(vilket i stort sett ingen gör) så är ni välkomna men jag lägger ej ut dem på bloggen så ofta.


Vet verkligen inte vad jag ska göra.

Jag håller verkligen sakta men säkert på att gå under.

Mina tankar finns bara på ett och samma ställe i stort sett och inget kan distrahera mej mer än en liten stund.

Vet ja inte borde men jag kan inte rå för det.

Vänder ut och in på varje situation,varje känsla,varje ögonblick och saknaden är enorm.

Någon sa att jag förmodligen bara tänker på och mins de bra sakerna och så är det säkert,jag har ingen aning men de gör helt sjukt ont i alla fall och de äter upp mej innifrån.

Vissa säger jag satt mej i sitsen själv och de är ju bara att koppla bort tankarna och komma över.

Visst har jag satt mej i sitsen själv men inte blir det lättare för det.

Den som vet hur man bara kopplar bort tankar är välkommen att höra av sig för jag lyckas då inte.

Och jag tror det är svårt att uttala sig om man ej varit i situationen själv och när man inte har alla fakta.

Är inte så säker på att jag ens har alla fakta,är ganska övertygad om att jag blev ljugen för mer en en gång i många situationer men det är inget personen någonsin kommer att erkänna.


Försöker ta på mej så många extra pass jag kan,sysselsätta mej med andra saker så hjärnan ska va upptagen men de funkar dåligt.

Humöret är i botten och det går ut över fel saker.

Krafterna tryter...

De går i en spiral sakta mot botten.


Ovido - Quiz & Flashcards