Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Lilla Jag - 12 maj 2011 15:48

Grr va ja hatar då datorn kruppar sig.


Har mest jobbat dag och natt nu ett tag å inte hinner jag mycket hemma direkt.

Hann lite nytta igår men ej så mkt som jag skulle vilja.

Förberedde lite inför helgens äventyr.

Vi får se hur allt går.


Har på slutet fått se vilka som är mina vänner och vilka som bryr sej föga.

Kan säga att vissa överraskar och vissa beteer sig exakt som jag trodde de skulle göra på gott och ont.


Planerna för min nya verksamhet går vidare och lämpliga lokaler söks.

Har visserligen hittat en som skulle vara så perfekt men den var en aning dyr.

Letandet fortgår dock.

Grämer mej att jag missade två helt perfekta ställen för nästan ingenting i pris men kommer kanske fler.


Tvättade bilen igår och tänkte på dej.

Städade bilen i dag och hittar saker som tillhört dej så då tänkte jag på dej igen.

Önskar du kunde förstå.

Ovido - Quiz & Flashcards